Homeschooling Spain Homeschooling Spain Homeschooling Spain Dejemos de ser un murmullo

lunes, 21 de marzo de 2011

Se aprueba la "Lei de apoio á Familia e á Convivencia de Galicia"

El pasado viernes 18 de marzo, la Xunta de Galicia aprobó la Lei de apoio á familia e á convivencia de Galicia (Ley de apoyo a la familia y a la convivencia de Galicia).

"Esta lei ten por obxecto establecer o marco xurídico xeral das actuacións que haberán de promover os poderes públicos da Comunidade Autónoma de Galicia, de atención, apoio e protección ás familias e aos seus membros e en especial á infancia e á adolescencia, na consecución dos seus obxectivos de benestar e de desenvolvemento persoal."

A Lei de apoio á familia e á convivencia de Galicia, nos coloca a las familias que escolarizamos en el hogar en Galicia en una situación extremadamente delicada por este artículo:

Artigo 52. Situacións de desamparo.
Considéranse situacións de desamparo as seguintes:
...
j) A falta de escolarización habitual do neno, nena ou adolescente co consentimento ou a tolerancia dos pais, nais ou persoas que exerzan a garda.

Artículo 52. Situaciones de desamparo.
Se consideran situaciones de desamparo las siguientes:
...
j) La falta de escolarización habitual del niño, niña o adolescente con el consentimiento o la tolerancia de los padres, madres o personas que ejerzan la guardia.
 ~~~~~~~~~~

Este verano representantes de ALE y de las familias que escolarizan en el hogar en Galicia, se reunieron con las distintas fuerzas políticas que tienen representación en el parlamento gallego. Aunque todos los encuentros tuvieron saldo positivo, finalmente no se han tenido en cuenta ninguna de las objeciones planteadas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...