miércoles, 11 de mayo de 2011

Agarimar convoca una asamblea contra el ataque a la crianza

La Associaçom Galega de Maes e Pais convoca a los distintos colectivos que se ven afectados por la Lei de Apoio á familia e á convivencia de Galicia, para debatir las posibles actuaciones a seguir para protegernos ante esta ley.

~~~~~~~~~~~~~

CONVOCATÓRIA DIANTE DO ATAQUE À CRIANÇA




Diante do último ataque à criança materializado no artigo 52, ponto j) da Lei de apoio à família e à convivência de Galiza já aprovada pola Junta, e com o decreto que nestes dias está a preparar e a consensuar com a comunidade educativa oficial a conselharia de educaçom, vem-se de confirmar a ofensiva contra as pessoas, famílias e coletivos em geral que apostamos por umha criança alternativa respeitosa com os ciclos da vida e fundamentada no apego.

Com este estado de cousas, a estas pessoas e coletivos só nos resta organizar a nossa defesa para conhecermos o atual estado legal, as alternativas e as perspectivas que temos, além de para dar umha resposta conjunta a esta agressom contra os direitos de todas e todos.

Motivados por esta reflexom, desde Agarimar convocamos umha juntança com todas as pessoas e coletivos que entendemos afetados para o próximo domingo dia 15 de maio às 17h30 no Espaço para a criança Folhas Novas (Rua Real, 12) de Vigo. Todas as pessoas e coletivos que estejam interessados e nom recebérades convocatória por nom termos umha relaçom direta convosco, só tendes que vir no dia.
"Aos pais pertence a prioridade do direito de escolher o género de educaçom a dar aos filhos." - artigo 26° da Declaraçom Universal dos Direitos Humanos

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...