Homeschooling Spain Homeschooling Spain Homeschooling Spain Dejemos de ser un murmullo

sábado, 28 de mayo de 2011

Comunicado de Agarimar por la aprobación de la Lei de apoio á familia e á Convivencia de Galicia

En Galicia seguimos sumando apoyos de distintas asociaciones, como ya hizo la Coordinadora Catalana pel Reconeixement i la Regulació de l'Educació en Família, ahora es la Associaçom galega de mães e pais -Agarimar- quien lanza un comunicado.



~~~~~ o ~~~~~



undefined
..Diante do ataque à criança através da Lei de apoio à família e à convivência da Galiza, e após a juntança do dia 15 de maio, desde a Associaçom galega de mães e pais -Agarimar- da comarca de Vigo, sublinhamos:
..
  • Apoiamos todas as mobilizaçons convocadas polas pessoas e famílias que educam na casa. A elas corresponde a iniciativa e o protagonismo..
. .
  • Ponhemos a disposiçom destas pessoas e famílias todos os recursos humanos e materiais do coletivo..
..
  • Achamos absolutamente necessário para avançarmos na normalizaçom do ensino doméstico no nosso país a criaçom dumha Coordenadora galega polo reconhecimento e regulaçom do ensino doméstico, ao estilo da coordenadora catalá que tam bons resultados atingiu no seu país..
..
  • De continuar o recrudecimento da legislaçom espanhola contra o ensino doméstico na Galiza, sublinhamos a importáncia de contarmos na outra beira do Minho com a alternativa portuguesa, país onde o ensino doméstico tem amparo legal.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...